zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia szczegółowych zasad realizowania przez gminę Lidzbark Warmiński usługi usuwania odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński oraz w sprawie powołania Komisji do spraw rozpatrywania wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest.
Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 30 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu nr 306/2014 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad realizowania przez gminę Lidzbark Warmiński usługi usuwania odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński oraz w sprawie powołania Komisji do spraw rozpatrywania wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest
„§ 3 otrzymuje brzmienie:
Powołuję Komisję do spraw rozpatrywania Wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest w składzie:
-
Urszula Jaglińska - Członek Komisji.
-
Karolina Jaczewska - Członek Komisji,
-
Zbigniew Charun - Przewodniczący Komisji."
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.